Sunday 21 June 2015

BUDGET - AMSTERDAM-BRUSSELS-PARIS-LONDON



                                PERCUTIAN BUDGET 4 NEGARA EROPAH
  

Hari 01              Kuala Lumpur  – Amsterdam  
Tiba di Amsterdam Schipol airport.  Selepas pemeriksaan kastam, terus ke station keretapi di dlm bangunan airport (kami akan sertakan cara menggunakan train dari airport ke Central Station Amsterdam). Bila anda tiba di Central Station jalan kaki ke hotel berhampiran station. (Panduan disediakan). Hotel anda di Damrak, jadi mudah untuk anda bersiar2 di Bandar Amsterdam ini.

Hari 02        SIC - Tour Amsterdam- windmills of Zaanse Schans and Volendam    
08:30 berkumpul di Damrak 26, anda akan di bawa menaiki bas dan mula Amsterdam City sightseeing termasuk Royal Palace. Kemudian anda di bawa ke Volandam sebuah  perkampungan nelayan yang terkenal di Holand ini dimana anda boleh membeli cendera hati yang banyak dijual disini. Juga tidak ketinggalan ke Zaanse Schans perkampungan windmill yang terletak di river zaan. Dalam perjalanan anda juga berpeluang singgah di kilang membuat keju.  Tour selama 9 jam.

Hari 03             Amsterdam – Brussels  
08:00AM  check out hotel dan menaiki train ke Duivendrecht staion untuk menaiki bas ke Brussels jam  09:00AM dan tiba di Brussels jam 11:45AM jln kaki ke hotel berhampiran station. Hotel anda berhampiran train dan metro station, jadi mudah untuk anda untuk bersiar2 di Ibu Kota Kesatuan Eropah ini.

Hari 04            Brussels – Paris       
09:00AM  check out hotel dan jln kaki ke bas station untuk menaiki bas ekspress ke Paris. Bas bertolak jam 09:30 dan tiba di Paris 13:30PM, jalan kaki ke hotel berhampiran station.

Hari 05                   Paris – City Sightseeing  
Paris City Sightseeing.  Anda akan menggunakan hop on hop off untuk  melawat tempat2 menarik di sekitar kota Paris seperti melawat Vendome Square, Old Opera house, Notre Dame, Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Concorde dan banyak lagi. “Champ Elysee  Avenue” (Champ Elysee adalah dataran yang terkenal jadi tumpuan orang ramai) dan menaiki river cruise.


Hari 06              Paris - London        
10:00AM check out hotel dan jln kaki ke bas station untuk menaiki bas express ke London jam 10:30. Dijangka tiba di Victoria London station jam 17:30, jln kaki ke hotel berhampiran station.

Hari 07                   London    
09:00AM  London City tour menggunakan Hop On Hop Off, Hari ini masa anda untuk mengenali kota London, anda boleh  melawat  Kensington Palace, Houses of Parliament, Westminster Abbey, Trafalgar Square and the Changing of the Guard at Buckingham Palace, Tower of London, London Bstation ridge, semua tempat2 ini dan banyak lagi tempat menarik di Bandar London adalah laluan bas hop on hop off ini. Anda boleh membeli ticket 48 jam, dimana anda boleh menggunakan hop on hop off ini selama 2 hari dari pagi hingga mlm. PANDUAN UNTUK KETEMPAT MEETING POINT HOP ON HOP OFF AKAN KAMI SERTAKAN


 Hari 08              London  – Kuala Lumpur   
Hari ini aturcara bebas sebelum menaiki bas ke Heathrow airport, perjalanan 1 jam 40 minit.


Harga Seorg :     RM2,976.00  (Satu bilik 2 org)

europeholidays2012@gmail.com

 Harga Termasuk:
  1. SIC Amsterdam, Volendam, Windmill Sightseeing tour
  2. Bas ticket Amsterdam ke Brussels
  3. Bas ticket Brussels ke Paris
  4. Hop On Hop Off Combo Paris Ticket
  5. Bas ticket Paris ke London
  6. Hop on hop off London ticket
  7. Train ticket London ke Heathrow airport
  8. Penginapan hotel 3 star dgn sarapan
  9. Vat and city tax.  

No comments:

Post a Comment