Friday 15 December 2017

Pakej 7H-6M Meneroka amsterdam/Tulip Garden/Membeli Belah



  Pakej 7H-6M - Meneroka Holland/Tulip Garden/Membeli Belah


Hari  01                     Kuala Lumpur  -  Amsterdam
Menaiki penerbangan ke Amsterdam dari KLIA. Bermalam dalam kapal terbang

Hari  02                      Amsterdam -  Delft    
Tiba di Schipool airport wakil kami menunggu anda. Selesai urusan kastam wakil kami akam membawa anda menaiki keretapi untuk ke guesthause Malaysia di Delft. Tiba di guest hause masa untuk anda berehat selepas perjalanan jauh. Aturcara bebas di Delf
.

Hari 03                      Amsterdam +  Zaanse Schans(Windmill) Dan volendam(Fisherman village)
Selepas sarapan pagi (Masakan Malaysia) guide akan membawa anda kestation keretapi untuk ke Amsterdam City sightseeing. Tiba di Amsterdam Central Station guide akan membawa anda bersiar2 di Damrak hingga ke Damrak Square, Royal Palace danNational Monument, Albert Cuyp Market dan red light area. Selepas City sightseeing Amsterdam anda dibawa melawat kinci air yang terletak di tebing sg Zaanse Schans sebuah perkampungan traditional abad ke 18. Rumah2 dibina separuh kayu ini amat cantik dan unik. Anda juga berpeluang melihatdan di beri penerangan bagaimana chees di buat dan juga cara membuat kasut kayu yang tekenal di Holland ini. Kemudian meneruskan perjalanan ke Volendam adalah sebuah bandar di Belanda di Tasik Markermeer, timur laut Amsterdam. Ia terkenal dengan rumah kayu yang berwarna-warni dan bot nelayan lama di pelabuhannya, yang dipenuhi dengan vendor makanan laut. Muzium Volendam  mempunyai lukisan, ukiran dan tembikar dari tahun 1800 hingga sekarang, sebuah galeri  pakaian tradisional dan mozek yang diperbuat daripada berjuta-juta kotak rokok. Disini anda juga boleh mengambil gambar dalam kostum tradisional Belanda. Disini juga banyak cendera hati dijual, anda perlu pandar tawar menawar Petang balik semula ke guesthouse.
 
Hari 04   Delft  -  Giethoorn (Dutch Venice)  +   
Batavia Stad Fashion Outlet
Selepas sarapan hari ini anda dibawa guide melawat menyaksikan Bandar bebas kereta di Gethoom, dimana rumah2 ladang dibina di tepi sungai yang sangat cantik. Anda berpeluang menaiki boat disungai disini. Selepas menaiki boat masa untuk anda bersiar2 di Bandar Giethoorn sambil melawat rumah2 yang cantik disini. Selepas puas bersiar2 disini anda akan dibawa guide ke Batavia shopping outlet untuk membeli belah.
 


Hari 05          Delft  -  Keukenhof Gardens (Tulip Garden).
Hari ini anda dibawake Tulip garden, habiskan seharian masa anda di taman yang menakjubkan ini yang dipenuhi warna warni bunga tulip luas terbentang. Anda pasti menyukainya.
       
Hari 06            Delft  -  Amsterdam airport – Kuala Lumpur
Aturcara bebas sebelum anda di hantar ke lapangan terbang untuk penerbangan balik ke kuala Lumpur. Bermalam dalam kapal terbang.

Hari 07            Kuala Lumpur
Tiba di KLIA dengan kenagan indah yang akan di kenang selama lamanya.


Pakej  ini:  Minimum 4 org dan max 10 org

Harga seorg:   RM2,700.00

 Termasuk:
1. Jemputan semasa tiba di Schipool airport
2.Tour guide setiap hari bersama anda
3. tour menggunakan train/bas (Public transport) 
4. penginapan di guesthouse(homestay) 4 malam
5. Sarapan pagi dan makan malam (Masakan Malaysia)
6. Train/bas ticket kesemua destinasi tours
7. Tulip Garden entrance
8. VAT and city tax

No comments:

Post a Comment