Wednesday 8 August 2012

Jom Santai Eropah...

 

Hari  Pertama        London  
Tiba di Heatrhow airport  dari Kuala Lumpur, selepas pemeriksaan kastam bertemu dengan pemandu ( pemandu akan memegang sign board nama anda di meeting point)) untuk membawa anda ke tempat penginapan  di kota London.
Hari  Kedua      London
Hari ini mengunakan Hop on Hop off untuk menjelajah kota London dan melawat Kensington Palace, Houses of Parliament, Westminster Abbey, Trafalgar Square and the Changing of the Guard at Buckingham Palace, Tower of London, London Bridge dan banyak lagi. Mengunakan The Original London Sightseeing tour Hop on Hop off adalah pilihan terbaik untuk menjelajah kota London.  
Hari  Ketiga       London - Paris  
Hari ini menaiki Eurostar train ke Paris. Tiba di Paris menaiki Metro ke hotel penginapan.  Hari ini aturcara bebas, Saya cadangkan anda menaiki Eiffel Tower hari ini, supaya anda mempunyai masa yang cukup disini. Selepas Eiffel tower anda juga boleh menaiki river cruise dimana jety menaiki cruise berada berhampiran Eiffel Tower. Habis atur cara disini, sekiranya anda mahu shopping boleh lah pergi ke Galeries Lafayette dan ada banyak lagi shopping mall di kawasan ini. Atau pun anda boleh mengunjungi Louvre museum (Louvre Pyramid) dimana berpeluang menyaksikan lukisan Monalisa disini. (kami akan lampirkan panduan mengunakan metro untuk melawat tempat2 ini)
Hari  Keempat      Paris
Kumpulan 2-4 org kami lebih suka menasihati anda mengunakan Hop on Hop off bas untuk menjelajah tempat2 menarik di kota Paris ini. Anda boleh melawat Vendome Square, Old Opera house, Notre Dame, Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Concorde dan banyak lagi dgn mudah mengunakan Hop on Hop off. Anda tidak perlu risau kerana kami akan member panduan jelas dan lengkap bagaimana cara mengunakan metro dan hop on hop off.
Hari  Kelima     Paris – Brussels  – Amsterdam
Awal pagi menaiki  keretapi ke Brussels. Sampai di Brussel Midi station simpan bagasi anda di tempat menyimpan barang. Mulakan lawatan anda  ke Grand-Place, Manneken Pis, Cinquantenaire Arch,Victor Horta dll. Anda mempunyai masa sehinggan jam 18:00 sebelum menaiki keretapi untuk ke Amsterdam jam 18:30. Sampai di station keretapi Amsterdam airport mengunakan free shuttle bas ke hotel.
Hari Keenam      Amsterdam  
Hari ini jam 08:00 menaiki free shuttle ke train station di airport dan menaiki train ke Amsterdal Central untuk mengikuti tour (SIC)  ke Volandam sebuah  perkampungan nelayan yang terkenal di Holand ini dimana anda boleh membeli cendera hati yang banyak dijual disini. Juga tidak ketinggalan ke Zaanse Schans perkampungan windmill yang terletak di river zaan. Dalam perjalanan anda juga berpeluang singgah di kilang membuat keju. Habis tour di luar kota balik ke Amsterdam untuk city sightseeing..
Hari Ketujuh       Amsterdam – Kuala Lumpur  
Aturcara bebas sebelum anda menaiki free shuttle bas ke airport untuk penerbangan pulang ke tanah air.

 Kelebihan Bersama Aida Travel:
1.     Anda tidak perlu risau dan bimbang ketika mengunakan public transport – kami menyediakan panduan lengkap sehingga semudah anda mengunakan bas atau lrt di tempat anda.
2.     Kedudukan hotel berhampiran station (bas,tube,tram,metro)
3.     Kedudukan hotel berhampiran kedai makan halal
4.     Kidmat beterusan 24 jam semasa anda berada dlm percutian bersama kami melalui SMS, contuh kalau anda tersalah jalan, tersalah naik metro, tidak tahu untuk menuju tempat yg anda ingin lawati – mudah sahaja, anda Cuma perlu SMS kami dan kami akan member panduan melalui SMS dgn lengkap.
5.     Kemahiran dan pengalaman aida travel beroperasi di Eropah selama lebih 15 tahun memudahkan kami mengetahui seluk beluk semasa anda memerlukan kami
6.     Kami juga mempunyai alamat kedai makan halal yang harga berpatutan untuk anda.
7.     Dapatkan tip menjimatkan wang  semasa percutian anda dari kam1 

HARGA SEORG: RM2,730.00 (Minimum 2 org)
Harga termasuk:
1.     Pick-up di London airport semasa sampai   
2.     Hop On Hop Off ticket London Original Sightseeing Tour  
3.     Eurostar ticket London ke Paris  
4.     Hop On Hop Off ticket di Paris  
5.     Train ticket dari Paris ke Brussels  
6.     Train ticket dari Brussels ke Amsterdam   
7.     SIC tour ke Volendam, windmill, Maken dan Amsterdam city
8.     6  night accommodation (2-3 star hotel)   
9.     Vat and city tax.   

Tidak termasuk:
1.     Entrance fee jika di perlukan
2.     Eifel tower ticket
3.     River cruise Paris
4.     Canal Cruise Amsterdam
5.     Metro ticket
6.     Tube ticket
7.     Sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam
8.     Ticket penerbangan dari Kuala Lumpur
 
Peringatan:
1.    Pastikan anda membuat tempahan awal, paling kurang 90 hari sebelum berlepas untuk mengekalkan harga tawaran.
2.    Dan juga pastikan jadual perjalanan anda mengunakan eurostar tidak jatul pada hari jumaat, sabtu dan ahad. Sekiranya perjalanan jatuh pada hari tersebut, harga akan berubah kerana ticket eurostar lebih mahal pada hari tersebut.

No comments:

Post a Comment