Tuesday 22 July 2014

BUDGET TRAVEL 4 NEGARA EROPAH


PERCUTIAN BUDGET 4 NEGARA EROPAH MAMPU UNTUK ORG MUDA
Hari 01                   London   
Tiba di Heathrow airport pemandu menunggu di meeting point dgn board nama anda dan menghantar anda ke hotel. Masa selebihnya aturcara bebas. Oleh kerana hotel anda berhampiran Hyde Park banyak tempat menarik walking distance, seperti Oxford Street.

Hari 02                   London     
Mengunakan Hop on Hop Off untuk menjelajah tempat2 menarik di London cara terbaik untuk kumpulan kecil. Melawat Kensington Palace, Houses of Parliament, Westminster Abbey, Trafalgar Square and the Changing of the Guard at Buckingham Palace, Tower of London, London Bridge dan banyak lagi. 
  
Hari 03                   London  - Amsterdam    
07:00 menaiki tube ke Victoria station untuk menaiki bas express ke Amsterdam. Cara menaiki tube ke Victoria dari hotel akan di sertakan. 08:00AM bas bertolak ke Amsterdam dan di jangka tiba pada jam 19:30 di bas station Amsterdam. Dari station bas menaiki train ke hotel penginapn. Cara menggunakan train ke hotel akan di sertakan.

Hari 04               Amsterdam   
Hari ini jam 09:00am  untuk mengikuti tour (SIC)  ke Volandam sebuah  perkampungan nelayan yang terkenal di Holand ini dimana anda boleh membeli cendera hati yang banyak dijual disini. Juga tidak ketinggalan ke Zaanse Schans perkampungan windmill yang terletak di river zaan. Dalam perjalanan anda juga berpeluang singgah di kilang membuat keju. Habis tour di luar kota balik ke Amsterdam untuk city sightseeing.

Hari 05              Amsterdam – Brussels       
08:00 check out hotel dan menaiki train ke bas station untuk menaiki bas jam 09:00AM ke Brussels. 11:45 tiba di Brussels jalan kaki ke hotel berhampiran station. Masa untuk bersiar2 di Brussels


Hari 06              Brussels  - Paris    
07:00AM check out hotel dan menaiki bas ke Paris jam 08:00AM dan tiba di Paris jam 12:30PM. Tiba di station bas paris jalanan kaki ke hotel berhampiran station. Masa untuk bersiar2 di Paris.

Hari 07                  Paris  
Hari ini anda akan menikmati keindahan bandaraya Paris mengunakan Hop on Hop Off bas, melawat Vendome Square, Old Opera house, Notre Dame, Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Concorde dan banyak lagi.  Mlm anda boleh meneruskan lawatan anda, “Champ Elysee  Avenue” (Champ Elysee adalah dataran yang terkenal jadi tumpuan orang ramai)  Baik untuk anda bersiar siar  waktu malam dari Place de Concorde ke Arc de Triomphe.  Kebanyakan kedai disini di buka hingga lewat malam. (Kami menyediakan panduan mengunakan metro dari hotel ke tempat ini) 

Hari 08                  Paris – Kuala Lumpur   
Aturcara bebas sebelum anda di hantar ke airport untuk penerbangan balik ke Kuala Lumpur.

(Sekiranya ticket penerbangan balik anda dari London ke Kuala Lumpur, beli ticket penerbangan malam supaya anda ada masa untuk balik ke London menggunakan bas atau Eurostar)

Buat Tempahan 3 bulan awal sebelum tarikh berlepas untuk mengekalkan harga tawaran ini......


 Harga untuk 1 org: RM2,905.00 (Minimum 2 org berkongsi bilik)

Harga Termasuk:
1.    Pick-up di heathrow  airport masa sampai
2.    One day London Hop on Hop Off ticket
3.    Ticket bas express dari London ke Amsterdam
4.    SIC Amsterdam, Volendam Windmill tour
5.    Ticket bas express Amsterdam ke Brussels
6.    Ticket bas express Brussels ke Paris
7.    Hop on Hop Off Paris City tour
8.    Transfer dari hotel ke CDG airport Paris.
9.    2 mlm hotel London
10.  2 mlm hotel Amsterdam
11.  1 mlm hotel di Brussels
12.  2 mlm hotel Paris
13.  Vat dan city tax.
  
Kelebihan Bersama Kami: 
1.     Anda tidak perlu risau dan bimbang ketika mengunakan public transport – kami menyediakan panduan lengkap sehingga semudah anda mengunakan bas atau lrt di tempat anda.
2.     Kedudukan hotel berhampiran station (bas,tube,tram,metro)
3.     Kedudukan hotel berhampiran kedai makan halal
4.     Kidmat beterusan 24 jam semasa anda berada dlm percutian bersama kami melalui SMS, contuh kalau anda tersalah jalan, tersalah naik metro, tidak tahu untuk menuju tempat yg anda ingin lawati – mudah sahaja, anda Cuma perlu SMS kami dan kami akan member panduan melalui SMS dgn lengkap.
5.     Kemahiran dan pengalaman kami beroperasi di Eropah selama lebih 15 tahun memudahkan kami mengetahui seluk beluk semasa anda memerlukan kami
6.     Kami juga mempunyai alamat kedai makan halal yang harga berpatutan untuk anda.

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam En.Zamri,
    Alhamdulillah, saya dan isteri telah bercuti di Paris, London & Amsterdam (pada awal Feb 2015) di bawah arrangement dari tuan.
    Overall service dari tuan memang tip top! Tak keberatan bg saya untuk syorkan kpd kawan-kawan / saudara mara yang ingin melancong ke Eropah.

    T.kasih daripada;

    Iskandar Dzulkarnain
    midbmn1981@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam En Mohd Iskandar,

      Alhamdulillah Tuan puas hati. Terima kasih banyak2 kerana yakin dgn perkhidmatan kami....

      Delete
  3. ada no whatspp tak...senang nak hubungi tuan...tq

    ReplyDelete
  4. Saya dalam perancangan nak bawa anak saya ke eropah. Kalau nak ke satu2 tmpat tu dapat guide melalui sms ke atau ada org yg bawa. Mcamana kalau pergi ikut pakej tuan..satu hari extra utk santai2 tu kena caj juga ke. Saya kurang faham..harap dapat bantu

    ReplyDelete
  5. email saya: europeholidays2012@gmail.com

    ReplyDelete