Wednesday 17 June 2015



11 HARI / 10 MALAM ITALY DAN FRANCE RIVIERA + PARIS TOURS

 
10 dec                    Rome

Tiba di Rome betemu pemandu pelancong di airport dan membawa anda ke Rome City Sightseeing selam 3-4 jam. Anda dibawa melawat Colosseum, Circus Maximus dan Gerbang Constantine. Kenderaan tidak dibenarkan di pusat bersejarah Rom, tetapi anda akan dibawa berhampiran kawasan tersebut sebelum berjalan kaki di sekitar Piazza Navona, Spanish Steps dan Trevi Fountain. Selepas itu anda di bawa ke hotel untuk daftar masuk. Masa terluang aturcara bebas.


11 dec                     Rome

0900am – anda dibawa guide melawat Vatican City - Melawat Muzium Vatican dan meneroka sebahagian daripada koleksi seni yang paling besar, Sistine Chapel, St Peter Basilica dan famous sculpture La Pieta dari Michelangelo. Tengahari balik ke Rome makan tengahari dan selepas itu anda berpeluang membeli belah di “Via Condotti” dimana anda dapat melihat  biggest names in Italian fashion seperti - Fendi, Valentino, Bulgari, Prada, Armani, Versace, Ferragamo, Cavalli, Gucci dan banyak lagi.


12 dec                     Rome - Florence

08:00am meneruskan perjalanan ke Florence dalam 3 jam perjalanan. Dlm perjalanan singgah di “The mall factory outlet” yang porpular di Florence dan menjadi kegemaran pelancong berbelanja disini kerana ada banyak potongan harga barang berjenama. Kemudian anda di bawa makan tengahari dan selepas itu Walking tour Florence – bermula dari Galeri Accademia untuk melihat ‘David most famous sculpture’ hasil dari Michelangelo. Berjalan di lorong2 sempit di celah2 banguan2 lama seni bina Gothic Florence seperti Duomo, campanile (bell tower). Berjalan terus Via Calzaiouli hingga ke Piazza Signoria , salah satu dataran yang paling penting dalam Florence. Florence kaya dengan sejarah Roman dan pelukis tekenal.


13 dec                       Florence – Pisa - Venice

0830am bermula perjalanan ke Venice melalui Pisa. Dimana anda di bawa melawat Menara Pisa (Seven Wonders) yang sangat popular di kalangan pelancong yang melawat Italy. Selepas itu meneruskan perjalanan ke Venice. Perjalanan dalam 4 jam. Sampai di Milan daftar masuk hotel dan aturcara bebas.


14 dec                        Venice

09:00AM check out hotel dan anda di bawa ke Piazzale Roma untuk menaiki fery ke pulau Venice. Bertemu guide di St Mark Square dan membawa anda bersiar2 di pulau romantic ini selama 3 jam. Selesai sightseeing makan tengaharidan aturcara bebas.


15 dec                         Venice – Verona -  Milan

08:30AM  mula perjalanan ke  Verona, sampai di Verona bertemu guide, anda di bawa  bersiar2 di kota kisah cinta Romeo and Juliet selama 3 jam. Selepas habis sightseeing makan tengahari.  Selepas itu meneruskan perjalanan ke Milan dan masa untuk bersiar2 di Milan. 

16 dec                          Milan – Monaco Monte Carlo - Nice

08:30 meneruskan perjalanan ke Monaco Monte Carlo - Sebuah negara kecil bebas di tengah-tengah Eropah dengan gaya hidup yang mewah. Pusat peranginan mewah dan casino. Lokasi Monaco yang luar biasa, di antara gunung dan laut dan taman-taman, saksikan keindahanya. Selepas bersiar2 disini meneruskan perjalanan ke Nice untuk bermalam.

17 dec                           Nice – Grasse – Cannes - Nice

0900 selepas sarapan anda dibawa melawat pusat pengeluaran minyak wangi di Grasse (Fragonard Parfume). Selepas itu meneruskan perjalanan ke Cannes sebuah lagi Bandar cantik di France. Anda di bawa melawat lokasi Festival Filem Cannes. Selepas bersiar2 disini balik ke Nice City Sightseeing.


18 dec                            Nice – Paris

09:00AM menaiki keretapi laju TGV ke Paris. Perjalanan selama 5 jam. Tiba di Paris makan tengahari dan anda di hantar ke Champ Elysee untuk bersiar2 di Avenue yg popular ini.


19 dec                            Paris

09:00AM bertem guide di loby dan membawa anda  melawat tempat2 menarik di sekitar kota Paris seperti melawat Vendome Square, Old Opera house, Notre Dame, Eiffel Tower, Arc de Triomphe, Concorde dan banyak lagi.


20 dec                          Paris  – Kuala Lumpur

Aturcara bebas sebelum anda di hantar ke CDG airport untuk penerbangan ke Kuala Lumpur.


Harga Seorg Dari:   RM8,880.00 (Twin Sharing)

EARLY BIRD PRICE:   RM8,380.00

europeholidays2012@gmail.com


Harga Termasuk:
1.     Ticket penerbangan pergi dan balik
2.     Sambutan di lapangan terbang
3.     Pengangkutan di sepanjang program dengan bas yg selesa
4.     Kidmat pemandu pelancong di Rome
5.     Kidmat pemandu pelancong di Vatican 
6.     Kidmat pemandu pelancong di Florence  
7.     Kidmat pemandu pelancong di Venice
8.     Kidmat pemandu pelancong di Milan
9.     Kidmat pemandu pelancong di cannes
10.   Fery Venice Island
11.   Penginapan hotel 3 star 10 malam  dgn sarapan pagi
12.   Vat and city tax. 


















No comments:

Post a Comment